loading...

ربات اينستاگرام

ربات اينستاگرام برترين ابزار افزايش فالوور اينستاگرام با كمترين هزينه بصورت هدفمند و واقعي

بازدید : 179
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

افزايش فالوور اينستاگرام

به جرات ميتوان گفت كه اين روز ها اينستاگرام به يكي از غول هاي فضاي مجازي در دنيا و همچنين در ايران تبديل شده است. و با پتانسيل بالايي كه در گسترش و ارائه محصولات فروشي دارد بستر بسيار مناسبي براي افراد بيزينس كار كه ميخواهند شغل خودشان را در اينستاگرام گسترش داده و فروش محصولاتشان را در فضاي مجازي افزايش دهند بسيار مناسب ميباشد.

همانگونه كه ميدانيد خواسته هر كاربر اينستاگرام و همچنين مهم ترين اصل موفقيت در اينستاگرام داشتن فالوور هاي زياد و واقعي ميباشد به خصوص براي پيج هاي تجاري يا همان بيزينسي كه ميخواهند محصولات خودشان را از طريق اينستاگرام به فروش برسانند حائز اهميت خواهد بود امروز ميخواهيم شما را با راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام آشنا كنيم تا براي خودتان پيج هاي مناسب در آينده آماده كنيد.

راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام :

همانگونه كه در مطالب بالا اشاره كرديم امروز ميخواهيم در مورد راه و روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام صحبت كنيم راه حل هايي كه در خود ويژگي و امكانات اينستاگرام نهفته شده و تنها با كمي دقت و صرف وقت خواهيد توانست براي پيج خود فالوور واقعي اينستاگرام جذب كرده باشيد.

آيا به دنبال افزايش فالوور و بازديد اينستاگرام هستيد؟

همين امروز كمپين تبليغاتي خود را با تخفيف ويژه آغاز كنيد و بازديد كننده كاملا واقعي براي پيجتون بياريد. ما براي شما بهترين و كارآمد ترين روش را پيشنهاد ميكنيم با كمترين هزينه و بيشترين بازدهي

صفحه پروفايل اينستاگرام:

مهم ترين صفحه اينستاگرام هر كاربر صفحه پروفايل آن ميباشد در اين صفحه پست ها و استوري هاي منتشر شده شما براي ديگر پيج ها به نمايش گذاشته ميشود و داراي بخش هاي مهمي همچون بيو اينستاگرام ميباشد كه در ادامه به اين مورد خواهيم پرداخت.

در مورد صفحه پروفايل اينستاگرام صحبت كرديم و اينكه اين صفحه اصلي شما ميباشد اگر بخواهيم براي اين صفحه يك مثال واقعي بزنيم ميتوانيم آن را به ويترين يك مغازه تشبيه كنيم قطعا خود شما كه ميخواهيد محصولي را خريداري كنيد قبل از هر چيزي به ويترين مغازه هاي مربوطه توجه ميكنيد در اينستاگرام هم هنگامي كه بازديد كننده اي پيج شما را مشاهده ميكند در نگاه اول به محتواي صفحه پروفايل شما توجه خواهد كرد پس در توليد محتوا و توضيح هدف پيج خود در صفحه پروفايل اينستاگرام دقت لازم را به كار گيريد.

بيو اينستاگرام

بيو اينستاگرام شناسنامه اينستاگرام شما ميباشد در بيو اينستاگرام ميتوانيد افراد را ترغيب به ادامه بررسي اكانت خود كنيد اهميت اين بخش از صفحه پروفايل اينستاگرام به قدري بالاست كه برخي از شركت هاي بزرگ با وسواسي زيادي متن براي اين بخش انتخاب ميكنند پس شما نيز متن هاي تحريك كننده و مربوط به موضوع پيجخودتا را بنويسيد حتي ميتوانيد در اين قسمت لينك خارجي جاگذاري كنيد.

با ديگران در ارتباط باشيد:

داشتن رابطه صميمي و فراهم كردن شرايط تعامل با ديگر پيج ها مخصوصا پيج هايي كه موضوع و محتواي آنها مشابه اكانت شما ميباشد ميتواند پتانسيل جذب و بازديد اكانت شما را چندين برابر كند خوشبختانه محدوديت يا جريمه اي نيز براي تعامل و تبادل بيشتر در اينستاگرام براي اكانت هاي مربوطه را تهديد نمكيند.

استفاده از هشتگ ها:

ويژگي هشتگ ها بسيار مهم ميباشد در واقع شما با استفاده از هشتگ ها ميتوانيد افراد مورد علاقه و مربوط به موضوع پيج تان را به اكانت خود هدايت كنيد. جديدا اينستاگرام نيز امكان فالو كردن هشتگ ها را براي پيج ها فراهم كرد تا از اين پس هشتگ ها را بتوان دنبال كرد تا هر موقع كه استوري يا پست هايي با اين هشتگ در اينستاگرام ارسال شدند در قسمت هوم اكانت هاي فالو كرده به نمايش در آيند.

خب با اين توصيفات استفاده نكردن از هشتگ ها به مانند خودكشي ميباشد حتما در رابطه با موضوع پيج و پست هايي كه منتشر ميكنيد از هشتگ ها استفاده كنيد و از هشتگ هاي نامربوط خودداري كرده در ضمن سعي كنيد تعداد هشتگ هاي هر پست تان را بيش از سه كلمه تگ شده افزايش ندهيد و اين سه كلمه تگ شده كلمات مهم و پر بازديدي باشند.

فالوور هايتان را بشناسيد:

شناخت فالوور ها و بازديد كننده هاي اكانت خود يكي از اصل هاي مهم افزايش فالوور و موفقيت در اينستاگرام ميباشد اگر شما فالوور ها يا به قولي مخاطب هاي پيج و پست هايتان را بشناسيد كه بيشتر از كدام قشر از جامعه و با كدام خصوصيات هستند به راحتي ميتوانيد فعاليت هاي خود را در رابطه با آنها سازگار كرده تادر مدت زمان كم به موفقيت چشمگيري برسيد.

فعال كردن ويژگي insight

يكي از راه هايي كه شما ميتوانيد با استفاده از آن به راحتي با خصوصيات فالوور هاي خود آشنا شويد فعال كردن ويژگي insight ميباشد كه براي پيج هاي تجاري يا همان بيزينسي كه پروفايل اينستاگرام خودشان را به بيزينس پروفايل تغيير داده اند فعال ميباشد شما نيز ميتوانيد به راحتي اكانت خود را به بيزينس پروفايل تغيير دهيد قبل ها ارتقا دادن اكانت به اين ويژگي كمي سخت بود و بايد يك اكانت در فيسبوك داشتيد سپس آن اكانت را با اكانت اينستاگرام خود ست ميكرديد تا پيج تان به پروفايل بيزينس تبديل ميشد اما حال به راحتي و تنها با چند لمس ميتوانيد اين ويژگي را در پيج خود فعال كنيد.

استفاده از ربات اينستاگرام :

يكي از راه هاي مهم براي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام بهره گيري از ربات اينستاگرام ميباشد ربات هاي اينستاگرام بستر مناسبي هستند تا فعاليت هايي كه منجر به افزايش فالوور واقعي اينستاگرام آن هم به صورت هدفمند ميشود را برايتان فراهم كنند.

در نظر بگيريد شما پيجي در اينستاگرام داريد و براي بالا بردن فالوور واقعي اينستاگرام تان فعاليت هاي متعددي در اينستا انجام ميدهيد مانند ارسال كامنت هاي متعدد در زير پست ديگر پيج ها يا فالو كردن پيج هاي مورد هدف خودتان كه ميخواهيد به نوعي اين مخاطب هاي هدف تان را به اكانت خود هدايت كنيد يا فعاليت هاي ديگر همچون لايك كردن، ارسال پيام هاي دايركتي، مشاهده استوري هاي ديگران و... كه همه ي اين فعاليت ها باعث خواهد شد تا فعاليت پيج شما به صورت كلي بالا رفته تا در پي آن نيز پيج شما بيشتر ديده شود و فالوور هاي واقعي و هدفمند جذب پيج تان شود.

يك ربات اينستاگرام نيز همه ي اين فعاليت ها را انجام خواهد داد با چند تفاوت بزرگ اول اينكه اين فعاليت ها به صورت مستمر و 24 ساعته انجام ميشود و دوم اينكه هدفمندي گسترده اي را براي شما فراهم ميكند تا آنجايي كه شما ميتوانيد بازديد كننده ها و فالوور هايي كه از طريق ربات اينستاگرام به پيج تان اضافه ميشوند را از يك شهر خاص جذب كرده يا مرتبط با يك شغل خاص يا يك حرفه خاص را مورد هدف قرار بدهيد.

داشتن يك پيج با فالوور مناسب :

در نظر بگيريد بازديد كننده اي پيج شما را مشاهده ميكند اولين موردي كه پيج شما ميتواند براي آن بيننده جذاب باشد داشتن فالوور هاي مناسب و بالاي اكانت شما ميباشد اين موضوع زماني اهميت دار تر از قبل ميشود كه شما قصد فروش محصولات خود در اينستاگرام را داشته باشيد.

پس داشتن يك پيج با فالوور مناسب ميتواند روند پيشرفت پيج را سرعت بخشيده و اعتماد اوليه براي بيننده را جلب كرده باشد اگر اكانتي با فالوور بالا نداريد ميتوانيد با خريد پيج اينستاگرام اين امكان را نيز براي خود فراهم كنيد.

جمع بندي :

امروز ما راه هاي اصلي براي افزايش فالوور اينستاگرام را برايتان نشان داديم تا بتوانيد با استفاده از اين راه ها براي خودتان پيجي مناسب داشته باشيد. همانطور كه در بين گزينه هاي موجود به ربات اينستاگرام اشاره شد اگر ميخواهيد فالوور واقعي و هدفمند براي خود جذب كنيد حتما از ربات هاي اينستاگرام استفاده كنيد هم از لحاظ قيمت به صرفه تر بوده و هم اينكه بهره وري بالايي برايتان خواهد داشت.

برچسب ها اينستاگرام ,
بازدید : 153
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كپشن اينستاگرام

كپشن اينستاگرام

امروز ميخواهيم در مورد ويژگي ها و چگونه نوشتن كپشن اينستاگرام برايتان توضيحاتي بدهيم تا بتوانيد يك متن عالي و مربوط براي پست هاي خود آماده سازي كنيد. در اين بين نبايد از تاثير گذاري كپشن هاي خوب براي بيشتر ديده شدن پست مذكور و فهم صحيح بازديد كنندگان از پست شما را ناديده گرفت از اين رو براي شما عزيزان نمونه هاي برند هاي معروف كه كپشن هاي خوبي براي پست هاي خود آماده ميكنند نشان خواهيم داد

كپشن اينستاگرام چيست؟

كپشن اينستاگرام

اجازه دهيد قبل از توضيح تخصصي تر كپشن اينستاگرام براي آن كاربراني كه تازه عضو اينستاگرام شده اند توضيح ساده اي در اين مورد بدهيم، كپشن اينستاگرام همان متن و يا توضيح زير پست ها ميباشد كه كاربر منتشر كننده هنگام انتشار پست مربوطه متن را نوشته كه اين متن ميتواند شامل شكلك و هشتگ و حتي تگ اكانت هاي ديگر اينستاگرام باشد و ميتواند به صورت كلي تا ۲۰۰۰ هزار كاركتر را در خود جاي دهد.

اگر شما اكانت فروشگاهي داريد يعني داخل اكانت خود در حال گسترش شغلتون هستيد كپشن اينساگرام براي شما بسيار مهم ميباشد در نظر بگيريد شغل شما در مورد فروش كفش بوده و در پي آن افرادي كه علاقمند خريد كفش هستند هنگام مشاهده پست هاي شما دنبال نوع خاصي از كفش ميباشند و يا دنبال تخفيف هاي خاصي هستند كه شما ميتوانيد براي نشان دادند اين موارد از طريق كپشن اينستاگرام اقدام كنيد و آن ها را با نوشتن كپشن مناسب ترغيب كنيد تا از شما خريد شان را انجام دهند.

حتي به صورت كلي ميتوان گفت كه كپشن اينستاگرام هست كه هويت و موضوع پست شما را به كاربران تان بعد از مشاهده پست نشان ميدهد و هر چه قدر كپشن هاي شما جذاب تر باشد قطعا بازديد پست هايتان نيز بالا خواهد بود. در اين بين نبايد از امكانات كپشن به راحتي گذر كرد شما در كپشن اينستاگرام ميتوانيد هشتگ هاي مختلفي را جاگذاري كنيد و افراد مختلفي اعم از دوستان يا اكانت هاي معروف را در كپشن خود جاي دهيد.

حتما بخوانيد: گذاشتن عكس پروفايل

چه نكاتي را در كپشن اينستاگرام رعايت و استفاده كنيم؟

بعد از توضيح كپشن اينستاگرام و اهميت آن حال وقت آن رسيده تا نكاتي را كه ميتواند عامل نوشتن يك كپشن عالي شود را برايتان بازگو كنيم.

كپشن مربوط به پست خود را بنويسيد

زير خيلي از پست ها در اينستاگرام ديده شده كه كپشن هاي تبليغاتي جاي داده ميشود به اين صورت كه با منتشر شدن هر پست همان كپشن ها در زير پست ها ديده شده و اكثرا هم متن اين گونه كپشن ها تبليغاتي ميباشد كه ما اصلا اين نوع كپشن اينستاگرام را قبول نداريم حتي در صورت انجام دادن اين كار حداقل يك توضيح كوچكي در مورد پست مربوطه بدهيد و هشتگ هاي آن را وارد كرده و سپس متن صرفا تبليغاتي و يا تكراري را جاگذاري كنيد.

نوشتن كپشن از خود شما شروع ميشود يعني اول بايد از هدف خود آگاه باشيد و سپس متن دلخواه و مربوط به پست منتشر شده را بنويسيد و از نوشتن متن هاي خشك يا به قول مثال قبلي تبليغاتي در حد لزوم خودداري كنيد و از متن هاي دوستانه تر استفاده كنيد تا با كاربران خود حالت صميمانه اي ايجاد كرده و آن ها را ترغيب كنيد تا آن ها نيز نظرات دوستانه و مربوط به پست را كامنت كنند.

كاربران اكانت خود را بشناسيد

شناخت كامل از كاربران خود و هدف گيري بر اساس آن ها يكي از راهبردترين راه هاي افزايش فالوور ميباشد وقتي شما فالوور هاي خود را بشناسيد كه از كدامين قشر جامعه هستند قطعا در آينده نه چندان دور جواب زحمت ها و فعاليت خود در اينستاگرام را خواهيد ديد اين نكته به كپشن اينستاگرام هم شامل ميشود در نظر بگيريد شما شناخت كافي از كاربران خود داريد و در رابطه با علايق آن ها پست هايي را در اينستاگرام منتشر ميكنيد قطعا با نوشتن يك كپشن مناسب و مرتبط با موضوع پست منتشر شده كاربران بيشتري از پست شما ديدن و نظرات مختلفي را در پست شما كامنت خواهند كرد.

شايد با مطالعه اين نوشته ها اين سوال برايتان پيش آمده كه از چه راه هايي ميتوانيد جامعه هدف كاربران خود را شناخته تا بر اساس اين جامعه هدف فعاليت خود را تنظيم كنيد در مورد اين گزينه دو راه موجود ميباشد گزينه اول اطلاعات آماري ارائه شده از طريق فيسبوك ميباشد كه براي فعالسازي اين ويزگي كافي ايست اكانت خود را به اكانت فيسبوك خود متصل كنيد تا اكانت اينستاگرام تان بيزينسي يا همان فروشگاهي شود، اما راه حل دوم تجربه شما با گذشت زمان امكانپذير ميباشد تجربه اي كه با مرور زمان به شناخت تجربي شما از كاربران تان ميدهد كه با هدف گيري درست قطعا جوب خواهيد گرفت.

كپشن اينستاگرام را چگونه بنويسيم

قطعا نوشتن يك كپشن خلاصه كه پيام اصلي شما را به بازديد كنندگان انتقال دهد ارزشمند تر از يك كپشن طولاني با همان كارايي ميباشد. اگر دقت كرده باشيد خود شما نيز هنگام بررسي پست هاي ديگر پيج ها توجه زيادي به بخش كپشن اينستاگرام پست هاي مربوطه نداشته ايد و تنها گذارا اين كپشن ها را خوانده و يا به قولي زير چشمي نگاه كرده ايد اما اگر در اين بين از يك كپشن و پست خوشتان بيايد قطعا تا آخر كپشن آن پست از اينستاگرام را ميخوانيد.

پس تا اين لحظه به دو نكته ميرسيم اول نوشتن كپشن اينستاگرام خلاصه با هدف مشخص و دوم دقت به خرج دادن ببيشتر به اول متن كپشن تا بازديد كنندگان را ترغيب به خواندن ادامه كپشن كند. البته اجباري در اين كه حتما بايد كپشن اينستاگرام شما خلاصه باشد وجود ندارد همانطور كه در مطالب بالا اشاراه كرديم شما ميتوانيد تا ۲ هزار كاراكتر كه ميتواند شامل نوشه و يا اموجي ها و... بشود را در كپشن خود جاي دهيد.

اما تاثير اموجي ها در اينستاگرام به خصوص در كپشن اينستاگرام قابل چشم پوشي نيست اموجي و يا همان شكلك ميتواند تاثيير خوبي در رساندن مفهوم كلي شما از پست منتشر شده به كاربران تان بدهد ميتواند آن ها را تحريك به خواندن تمامي متن كپشن كرده و يا ميتواند كاربران تان را ترغيب به كامنتت گذاري كند و...

اموجي ها مختلفي براي رساندن منظور كلي شما براي افراد اكانت تاان وجود دارد از اموجي هايي با مفهوم خنده گرفته تا اموجي ها صميمي كه ميتواند صميمت شما را گويا باشد بله صميميت، شما نبايد با كاربران خود به صورت خشك و بي روح رفتار كنيد كپشن اينستاگرام يكي از بهترين راه هاي نشان دادن صميميت و يا شوخ طبعي و ... ميباشد پس نبايد اين فرصت را از دست داد در كپشن هاي خود خلاقيت به خرج داده و نوعي صميميت بين خود و كاربران تان ايجاد كنيد.

هشتگ و تگ در كپشن اينستاگرام

يكي از مهم ترين ويژگي هاي بخش كپشن اينستاگرام هشتگ ها ميباشد در مورد خود هشتگ ها قبلا توضح داده ايم پس نميخواهيم در اين مورد چيزي بنويسيم اما در مورد هشتگ ها در كپشن اينستاگرام بايد بگويم كه شما با استفاده از هشتگ در كپشن اينستاگرام خود باعث ميشويد بازديد پست شما حداقل ۱۲% افزايش داشته باشد البته ميتوانيد اين مقدار با افزايش دادن تعدادهشتگ ها در كپشن اينستاگرام خود افزايش دهيد كه ما اين توصيه را نميكنيم.

اگر توصيه ما رو ميخواهيد توصيه ما استفاده از ۴ هشتگ در هر پست به صورت حداكثري ميباشد و استفاده بيشتر از اين عدد را توصيه نميكنيم همچنين از هشتگ هاي مربوط به پست منشتر شده استفاده كنيد و از هشتگ هايي كه مربوط به موضوع پست نيستند خودداري كنيد. البته در انتخاب هشتگ ها هم دقت كنيد و هشتگ هايي كه جستجو كمتري دارند استفاده نكنيد همچنين خود هشتگ ها را سعي كنيد در انتهاي كپشن خود جاي دهيد و يا در صورت وجود همان كلمات در متن كلمات مد نظر را تگ كنيد. البته در برخي پيج ها ديده شده كه بلافاصله بعد از منتشر كردن پست مربوطه ادمين همان پيج هشتگ ديگري ر ا نيز كامنت گذاري ميكند كه ما اين نوع عمل را درست نميدانيم.

علاوه بر اينكه ميتوانيد در كپشن اينستاگرام هشتگ هاي مختلفي را اضافه كنيد ميتوانيد اكانت هاي ديگر اينستاگرام را هم تگ كنيد از دوستان خود گرفته تا اكانت هاي معروف اينستاگرام كه با تگ كردن آن ها رنگ ديگري به كپشن اينستاگرام خود ميدهيد و آن ها را از پست خود آگاه ساخته و نيز ديگران را با پيج آن ها آشنا ميكنيد.

جمع بندي

نكاتي كه ما امروز در مورد كپشن اينستاگرام برايتان بازگو كرديم ميتواند باعث افزايش بازديد پست هايتان شود البته شما ميتوانيد از روش هاي ديگري در كپشن نويسي استفاده كنيد از جمله براي جذاب تر كردن پست هايي كه منتشر ميكنيد ميتوانيد در كپشن اينستاگرام خود كاربران تان را با روش هايي از قبيل ارائه كردن سوال يا يك درخواست كه آن ها را به نحوي به چالش بكشيد و يا از ضرب المثل ها و نقل قول هايي از بزرگان تاريخ در كپشن اينستاگرام خود استفاده كنيد بعد از نوشتن كپشن پست مربوطه را مستقيم انتشار ندهيد قببل از انتشار آن را بخوانيد اگر جايي مشكل داشت آن را اصلاح كنيد حتي ميتوانيد قبل از انتشار پست با يكي از دوستان خود مشورت بگيريد.

برچسب ها اينستاگرام ,
بازدید : 177
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اينستاگرام هنرمندان

اينستاگرام هنرمندان

يكي از پر طرفدار ترين شبكه هاي اجتماعي حال حاضر جهان بدون شك اينستاگرام ميباشد در اين بين همواره، اينستاگرام هنرمندان مورد توجه ديگر كاربران ايراني اينستاگرام بوده و از طرف ديگر نيز فعاليت هنرمندان در اينستاگرام براي هيچ شخصي پوشيده نيست چه هنرمندان خارجي و چه داخلي، از اين رو شايد براي خيلي از كاربران اينستاگرام اين سوال پيش آمده كه كدام يك از اينستاگرام هنرمندان از لحاظ تعداد فالوور و محبوبيت در اينستاگرام از ديگري بيشتر ميباشد از اين رو ما در اين مقاله قصد داريم معروف ترين و محبوب ترين اينستاگرام هنرمندان را برايتان بازگو كنيم.

پر طرفدار ترين اينستاگرام هنرمندان در ايران

۱_ مهناز افشار

مهناز افشار با داشتن ۷٫۵ ميليون فالوور، ميتوان پر طرفدارترين و محبوب ترين اكانت ايراني در اينستاگرام از لحاظ تعداد تعقيب كننده دانست اين هنرمند سرشناس دور از جنجال هم نبوده و گاهي اوقات در مسائل و مشكلات اجتماي مطالبي در استوري و اينستاگرام خود منتشر كرده اما اكثر پست هاي خود مربوط به جشنواره هاي سينمايي و عكس هايي از گريم هاي متاوت خود ميباشد.

mahnaz_afshar

۲_رامبد جوان

مقام دوم اينستاگرام هنرمندان مجري سرشناس و معروف اين روز هاي صدا و سيما كشور رامبد جوان ميباشد.رامبد جوان با داشن ۷٫۱ ميليون فالوور دومين اكانت پرطرفدار فعلي كشور ميباشد اكثر پست هاي اين مجري سرشناس مربوط به برنامه خندوانه و اخبار هاي روز سينما و مسائل كشور ميباشد.

rambodjavan1

۳_ بهنوش بختياري

هنرمند سرشناس سينماي كشور مان كه بيشتر در ژانر طنز اقدام به بازيگري ميكند در رده بندي پر طرفدارترين اينساگرام هنرمندان جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است. بهنوش بختياري با داشتن ۶٫۶ ميليون فالوور و نزديك به دو هزار پست منتشر شده يكي از پر فعاليت ترين پيج ها اينستاگرام را داراست.

behnoosh_bakhtiari

۴_الناز شاكردوست

الناز شاكردوست يكي از برجسته ترين بازيگران كشورمان ميباشد اين بازيگر با داشتن ۶٫۲ ميليون فالوور چهارم ليست ما در اينستاگرام هنرمندان جاي ميگيرد. بيشتر پست هاي اين بازيگر از پشت صحنه فيلمبرداري و گريم هاي خود بوده و گاهي اوقات نيز از عكس مسافرت هاي خارجي خود را به انتشار در مي آورد.

elnazshakerdoost

۵_ سحر قريشي

سحر قريشي نيز يكي از بازيگران معروف كه بعد از هنر نمايي در سريال دلنوازان به محبوبيت رسيد و بعد از آن نيز بيشتر در سريال و سينمايي هايي با ژانر عاشقانه فعاليت خود را ادامه داد. اين بازگير در اينستاگرام يكي از اشخاص معروف ميباشد كه با داشتن ۶ ميليون فالوور پنچمين اكانت پرطرفدار در بين اينستاگرام هنرمندان ما را شكل ميدهد.

حتما بخوانيد: اينستاگرام سحر قريشي

saharghoreyshiofficialpage

۶_محمدرضا گلزار

و اما سوپر استار سينماي كشورمان يعني محمد رضا گلزار، اين بازيگر بسيار محبوب با داشتن ۵٫۴ ميليون و منتشر كردن ۱۲۴۳ پست يكي از فعالترين كاربران اينستاگرام ميباشد كه اكثر پست هاي وي ويديو ميباشد البته در اين روز ها از فعاليت اصلي خود يعني بازيگري به سمت خواننده گي و اجراي برنامه هاي تلوزيون پرداخته است.

rezagolzar

۷_ترانه عليدوستي

و اما چيزي كه به احتمال زياد انتظارش را داشتيد ترانه عليدوستي بازيگري كه در روز هاي قبلي با سريال شهرزاد هنر نمايي ميكرد و حتي ميتوان گفت مهم ترين فعاليت بازيگري خود را در اين سريال به اجرا گذاشت اين بازيگر تعداد ۵٫۳ ميليون كاربر را در اينستاگرام به خود اختصاص داده و از اين رو ششمين بازيگر ليست ما در اينستاگرام هنرمندان را به خود اختصاص ميدهد. ترانه با منتشر كردن ۲۵۷ پست كه بيشتر آن پست ها مربوط به سريال شهرزاد ميباشد.

taraneh_alidoosti

نتيجه گيري

ما در اين مقاله خواستيم محبوب ترين و پر مخاطب ترين اكانت هاي اينستاگرام هنرمندان را برايتان نشان دهيم البته در اين بين ميتوانسيتم تعداد ليست اينستاگرام هنرمندان را از ۷ اكانت به بالا هم مورد بررسي قرار دهيم كه به همين مقدار بسنده كرديم. در اين ميان يكي از دغدغه هاي بيشتر كابران اينستاگرام كه علاقه به اكانت هاي هنرمدان دارند را نيز به نوعي برطرف كرديم زيرا اين افراد براي پيدا كردن اكانت هاي اصلي اينستاگرام هنرمندان به مشكل برميخوردند كه ما آي دي (آدرس) اين ۷ اكانت را در توضيحات آنها جاي داديم و تنها بر روي كليك و يا لمس مستقيما وارد اكانت اين هنرمندان خواهيد شد.

برچسب ها اينستاگرام ,
بازدید : 139
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ثبت نام در اينستاگرام

ثبت نام در اينستاگرام

اينستاگرام يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي در ايران و جهان ميباشد كه با عضويت در آن و ايجاد حساب كاربري براي خود ميتوانيد عكس ها و فيلم ها را داخل آن منتشر كرده سپس دوستان خود را يافته و تعقيب كننده پيچ هاي آنها شويد. با كمي فعاليت نيز ميتوانيد با بخش هاي گوناگون آن آشنا شده و از اين برنامه پر طرفدار كه بالاي يك ميليارد كاربر دارد استفاده كنيد همانطور كه گفتيم براي شروع لازم است در اين برنامه ثبت نام كرده تا براي خود حساب كاربري ايجاد كنيد و از امكانات آن استفاده كنيد ما در اين مقاله قصد اموزش ثبت نام اينستاگرام را داريم كه هر دو روش ثبت نام در اينستاگرام از طريق نرم افزار اينستاگرام ثبت نام در اينستاگرام از طريق مرورگر را اموزش خواهيم داد.

برچسب ها اينستاگرام ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 2280
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه